OUTFIT { THINGS COMPLETELY FORGOTTEN }

Monday, 13 June 2016

IMG_7830
IMG_7864


MANGO Jacket, Jeans (similar here, here)
ADIDAS Stan Smith Sneaker (similar here, here)
REVIEW Top (similar)
RIVER ISLAND Necklaces
ZARA Bag (similar here, here)



DE Monatelang nicht angerührt, somit auch nicht getragen und dann einfach vergessen. Und plötzlich wiederentdeckt - das tolle Teil, das man Jeansjacke nennt. Nur der helle Farbton meiner alten Jeansjacke von H&M war nicht wirklich der Knaller. Ein all-denim Look sah damit nicht wirklich toll aus. Also musste eine neue her. 
Meine neue heißgeliebte Jacke von Mango habe ich mal mit einem anderen neuen Teil kombiniert. Was dabei herauskam? Eine Kombination, die ich am liebsten jeden Tag tragen möchte.

Vor drei oder vier Wochen habe ich mir die Jacke und die fast perfekt dazu passende Jeans auf Asos geschnappt. Wenn es mal ein bequemes Outfit sein soll, dann sind diese beiden Sachen momentan meine erste Anlaufstelle. Bequemer geht's nämlich nicht.

Also, ab mit euch! Schlüpft in eure liebste Jeans-Kombi und genießt es!


EN Oh what a beautiful thing it is to spy something you have completely forgotten about in your wardrobe.
In my case the easy peasy denim jacket. My go-to outerwear for every occasion - well almost. But the bright denim material of my old H&M one wasn't the right color for an all denim look, so..it was time for a new one.
I teamed my new beloved jacket from Mango with another new piece and it come up with one of my most favorite combos to date.

I purchased these jacket and perfect matching jeans from Mango around three or four weeks ago, put them 
on almost every day and felt so comfortable and happy with. 

I know this look is neither earth shattering or anything overly elaborate or interesting but it was a look that I felt pretty darn good in.
So get out your denim jackets and wear them as often as you can, it's the perfect casual outerwear.




IMG_7832
IMG_7859
IMG_7858
IMG_7838
IMG_7862
IMG_7863
IMG_7867
IMG_7871
IMG_7856
IMG_7865
 

2 comments :

  1. Great look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ich liebe die jeansjacke. allgemein mag ich die jeans auf jeans kombi (:

    http://marinareyam.blogspot.de/

    ReplyDelete